Pagini

23 aprilie 2014

Scoala altfel la Teregova

Vineri 11.04.2014 am fost la Teregova pentru 'Saptamana altfel - Sa stii mai multe, sa fii mai bun!' 
Dupa ce copii din clasele VI, VII, si VIII au jucat cateva foarte reusite piese de teatru, le-am povestit copiilor despre abilitatile si deprinderile pe care si le pot dezvolta in anii de scoala ca sa le fie de folos in viata, intr-un atelier numit 'Scoala si provocarile vietii'.

Apoi am detaliat experienta mersului la munte, prezentandu-le echipamentul necesar pentru drumetii si notiuni de conduita si siguranta montana. 

Cireasa de pe tort a fost excursia organizata impreuna cu douazeci de copiii si cativa profesori pentru a descoperi un munte din apropiere.


Desi timpul limitat si vremea schimbatoare nu ne-au permis atingerea varfului Cozia (1450m), toata lumea a apreciat experienta mersului la munte si a plimbarii prin natura atat de generoasa, in prag de primavara.


Multumim profesorilor si elevilor din Teregova pentru deschidere si implicare.

Copii, ati fost minunati!

Mai multe poze: https://plus.google.com/u/0/photos/101822472789026615928/albums/6002237939288567825

3 comentarii:

Claudia spunea...

Am vazut mai intai pozele, dar iata ca ti-ai facut timp si pentru cateva randuri.
Felicitari pentru implicare, fii sigur ca impact exista, copiii absorb enorm in ciuda pesimismului nostru de adulti ce tindem sa credem poate contrariul.

Alin spunea...

Am luat modelul (cel cu atelierul montan in scoala) de la niste pinguini/carpatisti :)

Catalin spunea...

Excelenta initiativa, felicitari pt tot ce faceti! :)